Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Місто і регіон » Понад два роки мешканці будинку №7 на вулиці Савчука платять двічі за одну послугу

Понад два роки мешканці будинку №7 на вулиці Савчука платять двічі за одну послугу

 

Понад два роки мешканцям будинку №7 на вулиці Савчука в Чернігові щомісяця приходить одразу по два рахунки за обслу­говування аудіодомофонної системи, але від різних компаній - ФОП Волік Н. В. і ТОВ «ДімСервісПлюс». Увесь цей час люди намагалися розібратися, хто ж реально обслуговує їхні домофони, однак відповіді не знайшли й досі, а тому частина з них просто перестала сплачувати за цю послугу. 



— Коли після відходу рашистів люди масово почали повертатися в місто, а робота міських служб увійшла в звичну колію, у своїх поштових скриньках ми виявили дві квитанції за домофон. ТОВ «ДімСервісПлюс», яке раніше в нашому будинку не працю­вало, надіслало нам рахунки з при­пискою:

«У зв’язку з тим, що країни походження домофонного облад­нання у вашому будинку — білорусь і росія, в майбутньому наста­не дефіцит запасних частин, зу­мовлений небажанням та немож­ливістю придбати обладнання в країн-терористів. З огляду на це компанія «ДімСервісПлюс» про­понує замінити домофонне об­ладнання в під'їздах вашого будинку на нове (українського та єв­ропейського походження) безко­штовно! Для цього просимо голів будинків, голів ОСББ, голів ініціа­тивних груп мешканців звертати­ся до нашого офісу для підписан­ня відповідних договорів на заміну обладнання. Також просимо бути уважними, не сплачувати квитан­цій і не підписувати жодних папе­рів із «К.С. - Інвест» (ФОП Волік Н.В.). Це шахраї, які не мають права на збір абонентської плати, як і не мають тех­нічної можливості ремонтувати до­мофонне обладнання. Кожна гривня, сплачена ТОВ «К.С.-Інвест», піде на фінансування війни, оскільки власник цієї компанії є громадянином білору­сі й останні роки перебував у цій кра­їні, а ФОП Волік Н.В. — це лише про­кладка, аби узаконити дії білоруської компанії в Україні».

Очільники будин­ків ніякої ініціативи не виявили, тож після такого частина пенсіонерів піш­ла сплачувати рахунки в «ДімСерві­сПлюс», але квитанції від ФОП Волік Н. В. і далі надходили. Тоді ми пішли в офіс цього ФОПу, і там нам поясни­ли, що із 2022 року не мають жодно­го стосунку до білорусі і продовжу­ють працювати в нашому місті. Ось погляньте, — люди показують дві різ­ні квитанції. — Ну як нам тепер розі­братися, хто насправді працює з тими домофонами і кому ми маємо платити за їх обслуговування?

— Засновником ТОВ «К.С.-Ін­вест», яке займалося обслуговуван­ням аудіодомофонних систем у цьому й сусідніх будинках до 2022 ро­ку, дійсно був громадянин білору­сі Олександр Купріянов. Після по­чатку повномасштабного вторгнен­ня всі його рахунки в банківських установах України були заблокова­ні, тож коштів на провадження гос­подарської діяльності фірма не ма­ла. Проте мала певні зобов’язання перед абонентами, а тому Олександр Купріянов вирішив передати права на технічне обслуговування під’їздів у Чернігові і Славутичі сво­їй знайомій — Наталії Василівні Во­лік із Журавки Прилуцького райо­ну. Він підписав відповідний договір (датований він 1 липня 2022 року) і передав його нам, — говорить вико­навчий директор ФОП Волік Н. В. Олег Бугай.

У свою чергу договір про відступлення права вимоги, який фактич­но передає зобов’язання з технічно­го обслуговування та ремонту домофонних систем у Чернігові, має і ТОВ «ДімСервісПлюс».

«Договір між ТОВ «ДімСервісПлюс» і ТОВ «К.С.-Інвест» підписаний 21 люто­го 2022 року. Таким чином договори, укладені абонентами з «К. С. -Інвест», перейшли до нашої компанії, — від­повіло на наш запит це товариство в офіційному коментарі.

- Крім того, за зверненням «ДімСервісПлюс» у слід­чому відділі Чернігівського район­ного управління поліції в Чернігів­ській області було розпочате досудове розслідування у кримінальних провадженнях, внесених до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 4 серпня 2022року — щодо вчинен­ня ФОП Волік Н. В. шахрайських дій за попередньою змовою групою осіб та від 31 березня 2023 року — що­до несанкціонованого втручання невстановленими працівниками ФОП Волік Н. В. в роботу аудіодомофонних систем у багатоквартирних житлових будинках Чернігова».

- Про перше провадження, від­крите 4 серпня 2022-го, я знаю, од­нак із того часу жоден пред­ставник поліції по роз’яснення до нашої компанії не звертав­ся. Щодо другого... Про нього я чую вперше, - каже Олег Бу­гай. — Хоча якраз-таки не ми несанкціоновано втручаємось. У роботу аудіодомофонних си­стем. Договір, про який гово­рять у «ДімСервісПлюс», точ­но не був підписаний 21 люто­го. Моя мама також була або­нентом «К. С. -Інвест», тож після того, як їй, як і всім іншим, при­йшла квитанція від іншої ком­панії, ми подзвонили за номером, який був там вказаний, щоб розібратися, кому ж влас­не платити (на той час у ФОП Волік Н. В. я не працював).

На запитання, на якій підставі обслугову­вання перейшло в іншу компанію, нам відповіли: «Це питання вирішується», хоча вже був квітень 2022-го. То ви­ходить, у квітні компанія не знала, що має договір із лютого? У нас є підозри, що клієнтську базу та доступ до сервера «К.С.-Інвест» компанії «ДімСер­вісПлюс» з метою власної вигоди про­дав колишній виконавчий директор, який у лютому 2022-го виїхав із Чер­нігова.

Правда, довести це навряд чи вдасться. Та це не так уже й важли­во. Зараз частина мешканців і будин­ку №7 на вулиці Савчука, і сусідніх уже переуклала свої договори на обслуго­вування аудіодомофонних систем са­ме з ФОП Волік Н. В., тож ми й далі їх обслуговуємо. Обладнання, встанов­лене в цих будинках, дійсно було ви­готовлено в основному в росії та бі­лорусі. Але думаю, ні для кого не се­крет, що таке ж саме використову­валось і використовується й іншими фірмами, і не лише в Чернігові. Що­до запчастин... І зараз трапляються ситуації, коли треба щось відремон­тувати або замінити. Проблем із цим не виникає — маємо обмінний фонд і ремонтуємо виведені з ладу домофони тими запчастинами, які є в за­пасі. У майбутньому ж, коли запасів не вистачатиме, замінюватимемо їх на українські. Звісно, купувати в агре­сора ніхто нічого не буде. Це питання принципове!

У той же час частина мешкан­ців вулиці Савчука уклала договори з «ДімСервісПлюс» і його працівники так само виїжджають на ремонти в ті ж самі будинки:

«Станом на сьогодні ТОВ «ДімСервісПлюс» здійснює тех­нічне обслуговування та ремонт до­мофонної системи, що містить у собі такі послуги: виїзд на об’єкт для огля­ду і, за необхідності, проведення ро­біт з ремонту домофонної системи за викликом абонента, усунення можли­вих дефектів, проведення профілактичного огляду, та ремонту домофонної системи за графіком періодичніс­тю один раз на квартал, проведення поточного ремонту та капітального ремонту тощо».

Отже виходить, що зараз облад­нання в одних і тих же під’їздах на ву­лиці Савчука оглядають і ремонтують зразу дві компанії.

— Виходить, що так, — погоджу­ється Олег Бугай. — І звісно, це не­нормально. Та оскільки надання й отримання таких послуг належать до цивільно-правових відносин, то тут уже саме люди мають вирішити, хто обслуговуватиме їхні домофони. Як саме? За допомогою зборів чи то всього будинку, чи то окремо­го під'їзду. Вони мають провести го­лосування, скласти протокол, у якому буде чітко написано, кого ж обрала громада, і направити його копії обом компаніям. Усе просто! Так, свого ча­су мешканці деяких будинків у Славу­тичі вирішили змінити компанію, яка обслуговуватиме їхні домофони (об­рали місцеву, а до цього там працю­вали ми), то вони надіслали нам про­токоли зборів і ми просто видалили цих споживачів зі своєї бази даних. Це нормальний цивілізований спосіб, як розв'язати цю проблему. Тоді люди чітко знатимуть, хто обслуговує домо­фони в їхньому під ’їзді, і не виникати­ме ніякої плутанини.

Прислухатися чи ні до цієї пора­ди, справа абонентів, та рано чи піз­но визначатися їм таки доведеться. Адже ніхто, крім самих абонентів, не має права визначати надавала по­слуг. Вибір лише за ними.

Джерело: газета “Гарт”, Катерина Дроздова

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: домофон, Савчука

Добавить в: