Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Місто і регіон » «Глобал імідж» працює в Чернігові — відоме в Європі

«Глобал імідж» працює в Чернігові — відоме в Європі

 

АКТУАЛЬНО Попри нестабільну безпекову ситуацію, повʼязану з війною, на Чернігівщині є підприємці, які готові ризикувати і сприймати труднощі як виклик та розпочинати кардинально нову для себе справу з нуля. А ще – створювати нові робочі місця, аби чернігівці мали можливість працювати вдома, а не шукати кращої долі деінде. Майже рік тому в Чернігові запрацювало швейне підприємство «Глобал імідж», що зараз впевнено розвивається, амбітно працюючи на український і європейський ринки.



Можливість мати роботу вдома

Співзасновником швейного виробництва є чернігівський підприємець, депутат облради Олександр Демиденко. Він переконаний, що під час війни економічний розвиток у регіоні не може зупинятися й пожвавлення економічної активності надзвичайно важливе в процесах відбудови. До війни Олександр активно займався сільським господарством, але бойові дії значною мірою загальмували розвиток аграрного сектору насамперед через мінування значних площ сільгоспугідь, особливо у прикордонні. Тож у цих умовах він вирішив освоювати абсолютно нову сферу діяльності й інвестувати в легку промисловість, відкривши у Чернігові нове підприємство.



“Нам важливо підтримувати українську економіку, створювати нові робочі місця, щоб люди не прагнули виїжджати з України, а навпаки - залишалися і працювали вдома, щоб молоді люди створювали тут сім'ї, народжували й виховували дітей”, - говорить про перспективи Олександр Демиденко. Він підкреслює, що нові робочі місця – це сплачені податки, а податки – це надходження в місцеві бюджети, це освіта і медицина, якісні дороги і соціальні послуги в громадах. Адже підприємцям, на його думку, мислячи глобально, варто часом діяти локально, крок за кроком працюючи на відновлення своїх місті та громад. І навіть у відносно невеликому місті завдяки професійній команді та правильно організованій роботі можна вийти на міжнародний рівень!

У грудні минулого року в орендований цех підприємства зайшли перші шість швачок. Сьогодні колектив налічує майже 50 працівників, переважна більшість із яких – жінки. В Україні після повномасштабного вторгнення немає повністю безпечних місць, але інвестори взяли на себе відповідальність і виявили хоробрість, щоб запустити виробництво та створити нові робочі місця в Чернігові, розташованому в прикордонні.

Важлива складова успіху – атмосфера в колективі

Директорка і співзасновниця «Глобал імідж» Ірина Чубук раніше жила і працювала в столиці, але нині змінила динамічний Київ на затишний Чернігів.

Вона вважає, що економічні умови для розміщення виробництв у невеликих містах значно вигідніші, аніж у мегаполісі. Та основним секретом успіху свого підприємства вона називає професійну команду. З її формування і розпочалося створення компанії, наприклад, начальниця виробництва Людмила Золотай понад 25 років працює в легкій промисловості Чернігова, має досвід запуску вже трьох підприємств і глибоко розуміється у сучасних бізнес-процесах; технологиня Олена Мозгова вважається однією з кращих у місті. “З цією командою почали формувати колектив, запрошувати швачок і запускати виробничі процеси”, - ділиться Ірина Чубук. Вона має професійне відчуття, на що є попит, що варто пропонувати замовнику і що саме виробляти.



Директорка зауважує, що колектив є переважно жіночим, а тому потрібно враховувати потреби працівниць. “Ми одразу шукали приміщення з великою їдальнею, щоб можна було комфортно організувати харчування всіх швачок одночасно. Під час шкільних канікул плануємо створювати дитячий куточок, аби в працюючих мам були умови, у разі необхідності взяти дитину на роботу. До речі, вже проводили екскурсію для дітей на підприємство. Їм дуже сподобалося”, - розповідає вона. Ірина вважає, що в колективі надзвичайно важливою є атмосфера, відсутність конфліктів чи їх вчасне вирішення. Саме тому в колективі започаткували традиційні вітання з днем народження, керівництво робить працівницям невеликі подарунки, пригощає солодощами за успішне виконання замовлення або виконання термінової роботи. Існує система мотивації.

Обладнання на підприємстві – сучасне, швейні машини – з програмуванням, автоматичним обрізанням нитки. Персонал обирають з досвідом. Але, як підкреслює начальниця виробництва Людмила Золотай, навіть мінімальний досвід на швейному виробництві може бути достатнім, якщо швачка хоче навчатися. До того ж, у компанії підтримують індивідуальний підхід. “Ми пропонуємо «тестовий» день. Якщо швачка не супер кваліфікована, але є величезне бажання працювати, ми можемо взяти на роботу, адже наша технологиня може швидко навчити багатьом виробничим процесам. Ми прагнемо, щоб у нас були універсальні працівниці, а не «швачки однієї операції». До речі, маємо працівниць, які не змогли професійно розкритися на інших підприємствах, натомість у нас мають блискучі результати”, - говорить вона.

Заробітні плати на «Глобал імідж» для швачок є середніми в галузі по місту, практикується поопераційна оплата, тому кожна з працівниць може заробити і більше, якщо має бажання. Так, одна з жінок залишається після роботи, може вийти у вихідний день, а тому заробітну плату має значно вищу.




Від чіткого виконання замовлень — до експериментів із новими колекціями

На сьогодні «Глобал імідж» успішно виконує замовлення Національної гвардії, міністерства оборони України, комунальних і державних підприємств. Ірина Чубук підкреслює, що час, коли українські підприємства легкої промисловості активно працювали на давальницькій сировині для європейських компаній, поступово відходить у минуле. Нині є чимало замовлень в Україні.

Хоча, працюючи самостійно, виробничникам доводиться враховувати побажання кожного із замовників. Так, приміром, замовлення для Нацгвардії відшивають тільки з їхніх тканин і ниток. Міністерство оборони чітко вказує необхідну сертифікацію, параметри тканин, але виробництво може робити закупівлі самостійно.

Замовлення бувають різними. Мають на підприємстві і досвід пошиття військової жіночої форми. Це було замовлення для жінок-прикордонниць. Щоправда, це була майже ексклюзивна робота – всього 4 форми, тоді як чоловічих у цьому замовленні було вдесятеро більше.
Ще одним напрямом діяльності підприємства є робота з дизайнерами-початківцями, так званий «експериментальний цех». Усю роботу підприємство виконує «під ключ». Директорка пояснює, що дизайнер може надіслати на підприємство ескіз і за ним зроблять викрійку, пошиють пробний зразок та надішлють на погодження. Якщо в дизайнера будуть зауваження, то їх виправлять і після цього підприємство зможе відшити вже партію одягу.

Розробляють на «Глобал імідж» і власну лінію жіночого одягу, що продається під брендом Mollari в Україні та європейських країнах, пропонуючи молодим модницям сучасний і комфортний одяг.

На думку Людмили Золотай, українські підприємства легкої промисловості давно успішно конкурують із європейськими. “Технічно і технологічно, за якістю роботи та кваліфікацією робочої сили українські підприємства давно складають конкуренцію європейським. Незважаючи на війну, європейські бренди розміщують виробництва в Україні”, - наголошує вона.

Як експертка в галузі легкої промисловості Людмила Золотай переконана, що у подальшому будуть конкурентоспроможними ті підприємства, які зможуть запропонувати і просувати на внутрішній та зовнішній ринки власний унікальний продукт. Ті, хто зможе швидко технічно та операційно підлаштовуватися під потреби ринку. Таким уже сьогодні є чернігівське підприємство «Глобал імідж».



Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: Підприємці Чернігівщини, Глобал імідж, швейне виробництво, працюємо під час війни

Добавить в: