У чернігівській лікарні №2 запрацював кол-центр для оперативного запису на прийом до лікарів
З понеділка по п’ятницю з 7:30 до 18:00. У Чернігівській міській лікарні №2 запрацював колцентр. Уже понад місяць пацієнти можуть не витрачати час у черзі до реєстратури, а просто зателефонувати та записатися до лікаря.
На фото - Олена Мойсієнко
– Люди можуть звертатись за телефоном 90-90-10. Колцентр обслуговує наші дві поліклініки, тобто другу поліклініку і третє поліклінічне відділення, крім того, це наші три філіали: Масани, Подусівка, П’яти Кутів, — і всіх бажаючих, які хочуть звернутися до наших вузькопрофільних спеціалістів. Вони також можуть зателефонувати за даним номером та записатись на прийом, – повідомила заступниця медичного директора з поліклінічної роботи КНП “Чернігівська міська лікарня №2” ЧМР Олена Мойсієнко.
У середньому впродовж дня оператори приймають від 600 до 800 дзвінків. У разі, якщо розмова перервалася через технічні складнощі, або працівники колцентру не встигли відповісти, вони обов’язково зателефонують повторно. За словами Олени Мойсієнко, це можливо лише у випадку, якщо людина набрала правильний номер, за яким здійснюється запис, оскільки й досі йде переадресація старих телефонів, на які працівники закладу перетелефонувати не можуть.
– Оператори можуть записати до лікаря, повідомити графік роботи лікаря вузькопрофільного, або сімейного лікаря, підказати, на яку адресу прийти, або де приймає лікар, хто з лікарів заключає ще декларації, та куди можна звернутись для того, щоб змінити лікаря або знайти нового, якщо немає заключеної декларації, – уточнила Олена Мойсієнко.
Для швидкого запису пацієнт має надати повідомити своє прізвище, ім’я, по батькові, дату народження та номер телефону. Якщо ж потрібна консультація вузькопрофільного спеціаліста, тоді людина повинна попередньо звернутися до сімейного лікаря. Єдиний фахівець, що приймає пацієнтів без направлення – гінеколог.
– Легко тоді, коли пацієнт знає, куди йому точно треба записатись, коли в нього все повністю розкладено по поличкам, він зателефонував, сказав туди і туди, ми записали і забули. Є такі, на яких доводиться витратити хвилин 10-15, вони не можуть визначитись все одно, куди їм треба записуватись, – зазначила операторка колцентру Віра.
Загалом, існує чотири способи записатися до лікаря. Окрім реєстратури та колцентру, існує мобільний додаток Askep. А також гугл-таблиця, посилання на неї – QR-код, який розміщений на стінах медичного закладу. За його допомогою можна залишити свою заявку на зворотній дзвінок .
– Оператор одразу бачить непрочитану заявку, передзвонює, дивиться, що може запропонувати пацієнту: або лікаря, або дату, або час, – передзвонює і записує, – додала представниця адміністрації поліклініки КНП “Чернігівська міська лікарня №2” ЧМР Ірина Кухлева.
Наразі у лікарні черг до реєстратури майже немає. Медики радять усім пацієнтам користуватись послугами колцентру або онлайн-записом, адже це полегшує роботу працівників установи. Для зручності, окрім стаціонарного номеру, незабаром планують підключити і мобільний.
Джерело: телеканал "Новий Чернігів"
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Теги: лікарня, поліклініка