У Чернігові презентували результати опитування туристів
В рамках нової маркетингової стратегії у Чернігові презентували перші результати тритежневого масового опитування гостей міста. Здійснювали опитування студенти кафедри маркетингу НУ "Чернігівська політехніка" під керівництвом викладачів.
З 18-го листопада по 9 грудня вони зібрали майже 500 анкет. На основі цих даних планують розробити єдиний документ про маркетингову стратегію міста.
В опитуванні аналізували дані про вік, середньомісячний дохід, тривалість перебування туристів у Чернігові та інше.
Для розробки маркетингової стратегії, зокрема її туристичної складової використовували не тільки метод анкетування, а й збирали засідання різних фокус-груп.
За даними опитування більше 60% з задоволенням відвідають Чернігів ще раз, а 68% опитаних порадять його своїм друзям та знайомим. Аналізували також і недоліки міста, які вказали у своїх анкетах гості міста. Серед них такі запити, як недостатня кількість громадських вбиралень, російська мова та відсутність розваг для молоді. Деякі туристи навіть скаржились, що наше місто занадто тихе.
Джерело: телеканал «Дитинець»
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Теги: туризм, опитування