5 причин замовити рекламу на радіо в Чернігові
Підприємці завжди були у пошуку простих та ефективних методів просування своїх товарів. І з крилатим виразом «Реклама – двигун торгівлі» ніхто не сперечається, бо це очевидно. Дійсно, створити класний продукт – це важливо, але не менш важливо – розказати про нього потенційним покупцям. Змінюються часи, змінюються методи реклами, але останні 20 років одним з найефективніших інструментів залишається саме реклама на радіо. I особливо це стосується регіональних підприємців, для яких радіо є дуже крутим креативним і дієвим майданчиком для реклами локального бізнесу.
Ось 5 важливих аргументів, чому реклама на радіо буде корисною саме для вас:
1 Радіореклама м’яка і ненав’язлива, вона не дратує так, як, наприклад, телереклама. Загалом, радіо – це фонове споживання, і реклама на радіо чудово підходить для м’якого та ефективного просування і зміцнення вашого бренду.
2 Вона швидка і дієва. Якщо клієнту потрібно, то реклама випускається в ефір вже протягом години після замовлення. Тому це чудово підходить для термінових рекламних завдань: розпродажі, акції, відкриття тощо.
3 Реклама на радіо – креативна, вона дає можливість слухачу уявити і дофантазувати свою картинку під звукове рекламне повідомлення. Вона дозволяє небанально і творчо розказати про ваші товари чи послуги.
4 Радіореклама відносно недорога. Вже за 2–3 тис грн фахівці підготують для вас компактний рекламний пакет з кількох радіостанцій, а за 5–8 тис. грн можна розробити велику комплексну рекламну кампанію на місяць.
5 Кожна станція має свою аудиторію за віком, статтю, статусом та родом занять, тому це дозволяє під вашу конкретну цільову аудиторію підібрати необхідний саме вам набір радіостанцій.
А що в Чернігові?
Головним і найавторитетнішим гравцем на ринку радіореклами у нашому місті є Чернігівська Медіа Група. На сьогодні ця компанія ексклюзивно представляє найбільший і найкращий пул FM-радіостанцій, який охоплює близько 70 % всієї слухацької аудиторії міста Чернігів. Це 9 топових радіо – лідерів як у своїх тематичних сегментах, так і у всеукраїнських рейтингах загалом:
- ХIТ FM (104,7 МГц)
- радіо Люкс (105,4 МГц)
- радіо Рокс (107,7 МГц)
- Наше радіо (104,3 МГц)
- радіо Релакс (101,3 МГц)
- радіо Шансон (106,8 МГц)
- радіо Мелодія (106,3 МГц)
- радіо DJFm (101,8 МГц)
- радіо Байрактар (107,2 МГц).
Також на користь роботи із Чернігівською Медіа Групою говорить і той факт, що тут працюють справжні фахівці своєї справи із 25-річним досвідом у сфері радіо. За їхніми плечима – сотні і тисячі успішних рекламних кампаній. Важливим фактором є також власна студія зі створення креативу та запису аудіороликів. Це дозволяє дуже швидко виготовляти ролики будь-якої складності для трансляції в ефірі радіостанцій.
Отже з чого почати? Зв’яжіться із менеджерами «Чернігів Медіа Сервіс», розкажіть про те, що хочете прорекламувати, і фахівці спеціально під ваші задачі підберуть необхідний перелік радіостанцій, зроблять класний аудіоролик та підготують ефективний план його трансляції.
Чернігівська Медіа Група:
E-mail: [email protected]
Телефон: (0462) 653-653
Сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/ChernihivMediaGroup
Ринок радіореклами України у 2021 році
За прогнозом Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2021 році очікується зростання ринку реклами на радіо в середньому на 17%. Як пише ВРК, за перше півріччя інвестиції на радіо зросли на 27% (в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року), а вже на другу половину року прогнозується зростання ще на 15%. За оцінками агенції UMG, зараз рівень зростання ринку сягає +20%. За словами Артема Прокопенка, media activation lead радіобаїнгової агенції UMG, у трійку лідерів за рекламними доходами потрапили: «Люкс ФМ» (частка серед бюджетів усіх станцій 82 мільйони, 20%), «Хіт ФМ» (80 мільйонів, 18%) та «Радіо ROKS» (39 мільйонів, 9%). Бюджети топтрійки станцій становлять майже половину від усього радіоринку (47%).
Збільшується і кількість рекламодавців. За інформацією ВРК, лише в першому півріччі з’явилося понад 100 нових клієнтів. Серед категорій лідерство зберігають «лікарські препарати». А найбільшу динаміку зростання мають «розваги» (+80%, основний драйвер категорії – казино), «алкоголь» (+52%) та «автотранспорт» (+41%). Представник Української маркетингової групи (UMG) Артем Прокопенко також відзначає зростання активності категорій «садівництво» (+630%), «домашні тварини» (+172%), «освіта та наука» (+111%), «косметика» (+97%), «кондитерські вироби» (+95%), «зв’язок» (+55%), «нерухомість» (+26%). А категорія «фінанси» за останній рік зросла майже вдвічі. До цієї категорії входять компанії, які позичають гроші.
Володимир Педорич (комерційний директор радіохолдингу «Тавр Медіа») каже, що ринок звикає до ситуації, зумовленої епідемією коронавірусної хвороби. Адже локдауни стали прогнозованими й бізнес реагує на них миттєво: «Рекламні повідомлення змінюються зі скеруванням на інтернет-продажі, скажімо, і все залишається в ефірі. Тобто особливого впливу на рекламний ринок локдауни вже не мають. Навіть концертні майданчики адаптувалися до реалій і продовжують рекламну активність. Щодо підвищення активності, то, звісно, цього року спостерігаємо зростання реклами онлайн-платформ, онлайн-магазинів, фармацевтів, нерухомості та фінансового сектору».
А найбільш вразливою категорією рекламодавців, за його словами, залишаються торгівельно-розважальні центри.
За матеріалами: https://detector.media/rinok/article/192362/2021-09-28-yak-reklamnyy-alyans-umh-ta-business-radio-group-vplyne-na-radiorynok/
Gorod.cn.ua
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.