Тунелі до Євросоюзу природа будує: часом, не для зеленого «метро»?
Збереглися фото, як ударно спилювали всі дерева за Козельцем на узбіччях дороги до Бобровиці.
Право на це одержала Козелецька громада, виконувала роботу і добротну деревину вивозила якась заїжджа фірма.
Непотрібне гілля спалювали на місці. На цьому й завершився благоустрій «євроузбіччя» цієї нової асфальтівки. Подальші роботи віддані на відкуп природі, яка за рік-два завершить тут спорудження зеленого тунелю.
Досвід можна запозичити на Бобровиччині.
Перший такий тунель практично готовий за містом. Шліфують його зсередини величезні зерновози, що везуть зерно здебільшого з полів колишнього «Агропрогресу», а тепер ІМК.
Цим зеленим тунелем користуються аграрники з Травкіного, Вороньків, Веприка та інші. Але такий «метротунель» – не єдиний на шляху Бобровиця-Новий Биків. Він є на в’їзді до Вороньків і біля Веприка. Двом зустрічним зерновозам тут не розминутися.
Втім, на Бобровиччині є й інші приклади догляду за узбіччями доріг. Вздовж полів, які орендує ТОВ «Козацьке» (керівник Сергій Чубовський), зелених тунелів немає. Дерева розчищені, хащі вирубані, трава покошена.
Приклад євростандартів на узбіччях доріг показує товариство «Земля і воля» на чолі з Героєм України Леонідом Яковишиним.
Шкода, що цей досвід не поширюється як на Бобровиччині, так і по всій Чернігівській області. Потрібну справу замінює недолугий «патріотичний» лемент про шлях до Євросоюзу. Але по наших зелених тунелях туди не потрапимо, й зелене «метро» не запустимо, хіба що якесь маревне вимріємо для самославлення.
«Чернігівщина» №42 (860) від 21 жовтня 2021, Григорій Загребля
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Теги: КозелецькаТГ, узбіччя, благоустрій, Бобровиччина, Чубовський, Яковишин
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

РѕРґРёРЅ кілометр РЅР° електромобілі коштує 25 РєРѕРїС–Р№РѕРє. Рто люби РґСЂСѓР·Рё если электромобиль, новый СЃ салона, бесплатно вам свалится РЅР° голову. Рђ если взять реалии нашей чудесной страны, РіРґРµ хлам СЃ заканчивающимся аккумулятором стоит 15 тысч долляров, который РІС‹ через пару лет РЅРµ сможете продать Рё Р·Р° 5 тысч то РѕРґРёРЅ километр окажется золотым.

Р’С–РґРїРѕРІС–РґСЊ РЅР° [1]
Ещё нужно учитывать что в холодную и жаркую пору аккумулятор будет тратить на себя энергию для поддержания оптимальной температуры, а иначе он быстро выйдет из строя. Т.е. не ездишь, а всё равно платишь за заправку.
Ещё нужно учитывать что в холодную и жаркую пору аккумулятор будет тратить на себя энергию для поддержания оптимальной температуры, а иначе он быстро выйдет из строя. Т.е. не ездишь, а всё равно платишь за заправку.

Р’С–РґРїРѕРІС–РґСЊ РЅР° [1]
неистово плюсую.. замена акума на лифа в районе 10 уе зелени
неистово плюсую.. замена акума на лифа в районе 10 уе зелени

В МРЕО пожлобились могли бы выдать номер 0001 по идее так и должно быть.

Р’С–РґРїРѕРІС–РґСЊ РЅР° [4]
Придёт время выдадут.
Придёт время выдадут.
Коментарі (5)
Ещё нужно учитывать что в холодную и жаркую пору аккумулятор будет тратить на себя энергию для поддержания оптимальной температуры, а иначе он быстро выйдет из строя. Т.е. не ездишь, а всё равно платишь за заправку.
неистово плюсую.. замена акума на лифа в районе 10 уе зелени
Придёт время выдадут.