«Пацієнт стаціонару може проконсультуватися у будь-якого лікаря стаціонару»
Раніше, якщо людина потрапляла у стаціонар, лікар зі стаціонару міг направити її на консультацію до будь-якого іншого спеціаліста цієї установи. Це і лікарю було потрібно для точного діагнозу. І хворий, знаючи свої болячки, міг попроситися. А зараз цей порядок зберігається, запитують читачі «Вісника», чи всі консультації тільки через сімейного лікаря?
— Вузький спеціаліст стаціонару і зараз має право направити до іншого вузького спеціаліста стаціонару, — підтверджує Андрій Жиденко, генеральний директор Чернігівської обласної лікарні.
— Якщо пацієнт лежить у неврології, — на прикладі пояснює Олег Бойко, завідувач хірургічним відділенням Ніжинської центральної міської лікарні імені Галицького, — а потрібна консультація хірурга, то хірург іде в неврологію і консультує хворого. Чи навпаки, хворий приходить до хірурга. Електронне направлення для цього не потрібне (16 цифр, які приходять на телефон СМСкою, або які роздруковує з комп’ютера направляючий лікар). Тобто пацієнт стаціонару може проконсультуватися у будь-якого лікаря стаціонару без електронного направлення. Якщо ж потрібна консультація фахівця, якого фізично у стаціонарі нема, то лікар стаціонару формує електронне направлення (він, як і всі фахівці первинки, має право це зробити), і хворий іде чи їде на консультацію в інший медичний заклад.
Тамара Кравченко, тижневик «Вісник Ч» №25 (1832), 24 червня 2021 року
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.