Колишні навчальні програми чи нові концепції фахової музичної освіти: що краще?
Про те, чим відрізняється рівень дистанційного підготовки музикантів цього року від минулого, про нову концепцію освітнього процесу в спеціалізованих закладах передвищої музичної освіти і наскільки ця освіта – у порівнянні із навчальними програмами кін. 90х-поч. 2000-х років – краща або навпаки і чи треба або що саме треба реформувати в цій галузі, в програмі «Праймвечір. Акценти» розповідають директор Чернігівського музичного коледжу ім. Л.М.Ревуцького Володимир Суховерський, завідувачка відділу естрадного співу Чернігівського музичного коледжу ім. Л.М.Ревуцького Марина Гончаренко та художній керівник і головний диригент Академічного камерного хору ім. Д.Бортнянського, викладач музичного коледжу Іван Богданов.
00:00 – Вступ.
01:04 – Дистанційна підготовка торік і цього року: показники однакові чи є розбіжності?
04:02 – Викладачі про дистанційну освіту, мотивацію та самостійну підготовку.
09:29 – Чи допомагає дистанційне навчання студентам зрозуміти суть самостійної освіти?
10:57 – Про проблеми щодо технічних засобів і домашню підготовку, з якими зіткнулися і викладачі, і студенти.
14:30 – Про візит до музичного коледжу міністра культури Олександра Ткаченка і зустріч з міністром освіти Сергієм Шкарлетом.
16:11 – Про нову концепцію фахової передвищої музичної освіти.
16:49 – Які плюси і мінуси освітньої новації для закладів мистецької передвищої освіти?
17:56 – В чому саме директор музичного коледжу застерігає місцевих чиновників?
20:27 – Чи йде мова про скасування в музичних школах ОТГ та районів викладацьких ставок або, навіть, закриття цих закладів?
24:16– Як сучасні навчальні програми музичного коледжу відрізняються, наприклад, від навчальних програм кін.90х-поч.2000х.?
31:16 – Про елітарність музичної освіти.
33:18 – Чи має підготовка фахівців музичної галузі зберегти свою елітарність без новацій НУШ?
UA: Чернігів
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.