Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Місто і регіон » Чернігівець розкритикував послуги домашнього телебачення від Київстар

Чернігівець розкритикував послуги домашнього телебачення від Київстар

Багато людей вже давно відмовились від телебачення і отримують необхідну їм інформацію виключно через інтернет. Так, за даними дослідження Індустріального телевізійного комітету, яке вони проводили в 2019 році, на основі опитування 4.5 тисяч домогосподарств, виявилось, що 12% українців не мають вдома телевізора. Окрім зниження охватів аудиторії, спостерігається стійке зниження частоти перегляду ТБ. В 2015-му році середній час перегляду ТБ становив 4 години 9 хвилин, станом на 2019 рік середній час перегляду скоротилося до 3 годин 45 хвилин., повідомляє видання Аdsider в своїй публікації за листопад 2020-го року. Особливо сильно падіння часу перегляду помітно у дітей і молодої аудиторії, яка надає перевагу інтернету. Але, тим не менш, українці телевізори активно купують і відповідно задаються питанням, який пристрій чи послугу обрати, аби мати доступ до тих телеканалів, які вони воліють дивитися на своєму телевізорі.



Чернгівець Андрій Лісонник обрав послугу від компанії Kyivstar, яка надає доступ до телефонного мобільного зв’язку, домашнього інтернету, в тому числі через неї можна підключити перегляд телеканалів на телевізорі.

Друзі, хочу поділитися з вами своїм, на жаль негативним досвідом спілкування з компанією Kyivstar, а саме їх послугою домашнього ТВ. Той випадок якраз коли "вхід карбованець, а вихід два".
Так аби не повторюватися привожу своє звернення в компанію. Їх відповідь як ви розумієте була негативною. Тож, якщо раптом виникне бажання підключитися до їх ТБ, будьте обережні, - пише на своїй сторінці у Фейсбук Андрій.

Ну, а тепер подробиці:

З листопада місяця ми перейшли на тариф "Все разом + ТБ" (включає доступ до 140 телеканалів, вартість перші три місяці 200 гривень, кожен наступний - 250 гривень).

По перше, слід зазначити, що на передодні мені надали консультацію на гарячій лінії (466), про те що наш телевізор (Sony, BRAVIA, 2014 року) підтримує додаток «Київстар ТВ», але при підключенні інтернету, майстар повідомив нас, що без додаткової приставки домашнє ТВ працювати не буде. Так, як на той час ми вже відмовились від послуг іншої компанії нам не лишалося нічого, як взяти в оренду і приставку.

Але протягом користування з’ясувалося, що приставка періодично зависає, а контент не відповідає нашим запитам. Тому, користуючись інструкціям які я знайшов на сайті компанії, була подана заявка на зміну тарифного плану на «Все разом» (цей тарифний план не включає послуги ТВ, вартість - перші три місяці 150 грн., кожен наступний - 200 грн.) через мобільний додаток. Але як з’ясувалося згодом, цього було недостатньо і наприкінці місяця знов була виставлена до оплати та сама сума.





Після звернення до гарячої лінії, мою заявку на відключення послуги прийняли таким чином та запевнили, що після зміни тарифного плану послуга ТВ буде вимкнута, плата нараховуватись не буде. А саму приставку забере той самий майстер, або буде необхідно вислати її через Нову Пошту і в будь-якому разі нас повідомлять про це. Але протягом місяця ні яких інструкцій з цього приводу ми так і не отримали.

Наприкінці місяця знову прийшло повідомлення про необхідність оплати, як послуги ТВ так і оренди приставки. Знову звернення на гарячу лінію. На цей раз нам пояснили, що зміна тарифного плану дійсно відбулася, але раніше ТВ була основною послугою, а тепер на новому тарифному плані вона стала ДОДАТКОВОЮ! І її потрібно відімкнути. Про що була прийнята відповідна заявка. Стосовно приставки інформація була надана та сама.

На жаль, для того щоб не лишитися без інтернету, ми були вимушені спочатку оплачувати пред’явлену суму, а уже потім звертатися за роз’ясненнями на гарячу ліні.

І до 26.02.2021 ми були впевненні, що на цей раз питання остаточно вирішено! Але ж, ні.

26.02.2021 о 18.00 прийшло повідомлення про те, що необхідно сплати ти знову 270 грн. , в т.ч. за ТВ та оренду приставки.

Згідно наданої консультації 27.02.2021р., виявляється, що плату виставляють за ТВ (хочу зазначити, яким ми не користуємося вже три місяці, і думаю технічними засобами з’ясувати це не важко) та оренду тюнера, тому що його у нас ніхто не забрав! І одразу після повернення, нарахування за послуги здійснюватися більше не будуть.

Під час розмови, оператор надіслав повідомлення з детальною інформацією, яким чином і куди цей тюнер має бути відправлений.

Впевнений, що так міг зробити кожен з операторів, з яким мені прийшлося спілкуватися з приводу відключення цих послуг раніше. Наразі, приставка відправлена Новою Поштою, на адресу зазначену у повідомленні.

Враховуючи вище викладене, вважаю що я як споживач вжив усіх необхідних дій для припинення надання послуг домашнього ТВ та оренди приставки. А те, що це не відбулося, це цілком провина компанії, - підсумовує Андрій Лісонник, та сподівається, що компанія розгляне його питання про перерахунок розміру вже фактично оплачених послуг з дати його першого звернення на гарячу лінію, щодо припинення надання послуг домашнього ТВ та оренди приставки.

Gorod.cn.ua

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: телебачення, Київстар, Лісонник

Добавить в: