Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Місто і регіон » Нові платіжки за обслуговування лічильників тепла: додаткова послуга чи плата, яка існувала раніше?

Нові платіжки за обслуговування лічильників тепла: додаткова послуга чи плата, яка існувала раніше?

Окремий платіж за обслуговування будинкових лічильників тепла і гарячої води, який отримали споживачі Чернігівської ТЕЦ у жовтні, це не додаткова плата. Внески за обслуговування вузлів комерційного обліку постачальники тепла винесли в окрему квитанцію, згідно змін у законодавстві.



Костянтин Коваленко, начальник інспекції з енергонагляду та режимів споживання теплової енергії Чернігівської ТЕЦ: «Згідно Закону України про комерційний облік стаття 6, обслуговування комерційних загальнобудинкових приладів обліку повинна проводити теплопостачальна організація, за рахунок внесків, які сплачують споживачі. В цьому році, згідно постанови №212 від 4 червня 2020 року, Чернігівська міська рада затвердила дані внески, які вступили в дію з 1 липня».

Цю послугу споживачі Чернігівської ТЕЦ сплачували і раніше. Щоправда тоді готівкою збирав старший будинку, або інша відповідальна особа.

Олександр Рубащенко, старший будинку по вулиці Чорновола, 6: «Раз на 4 роки ми повинні були ходити і збирати гроші на повірку домового лічильника. Кожного разу це була велика проблема. Тому, завдяки появі цієї послуги в рахунках, знялося дуже багато проблем і поточних питань».

Костянтин Коваленко, начальник інспекції з енергонагляду та режимів споживання теплової енергії Чернігівської ТЕЦ: «Це були доволі великі кошти. Оскільки з кожної квартири десь близько 40-50 іноді 60 гривень доводилося людям збирати, для того, щоб провести хоча б повірку приладу обліку. У випадку, якщо це була якась поломка, ця цифра могла збільшуватися».

Згідно з законом «Про комерційний облік послуг з постачання теплової енергії», розмір внесків за обслуговування лічильників визначається індивідуально для кожного будинку, з розрахунком на один рік, і розподіляється між всіма споживачами, які є власниками приміщень в цій будівлі.

Костянтин Коваленко, начальник інспекції з енергонагляду та режимів споживання теплової енергії Чернігівської ТЕЦ: «Внески розраховуються для кожного будинку окремо. Оскільки в кожному будинку своя кількість квартир, споживачів, приміщень. Також в кожному будинку встановлений свій прилад обліку. В залежності від діаметру приладу обліку, відрізняються і ціни на проведення повірки чи у випадку поломки – ремонту. В Чернігові вони складають від 5 до 15 гривень, за деякими виключеннями».

Внески за обслуговування вузлів комерційного обліку – це фактично плата за повірку лічильників, ремонт, комплекс робіт до та після проведення повірки, зняття архівних даних, тощо. До того ж, відтепер співробітники Чернігівської ТЕЦ щомісяця будуть обходити всі будинки та контролюватимуть роботу приладів обліку, а це в свою чергу покращить якість надання послуг, запевняють тепловики.

Володимир Камінський, старший інспектор теплової інспекції Чернігівської ТЕЦ: «Работы естественно добавилось, но это необходимость, это требование времени. Раньше мы ходили, когда были заключения наших инженеров, что где-то есть подозрение, что прибор учета работает некорректно. Мы выходили на этот дом, снимали архив, делали визуальный осмотр. По результатам снятия архива мы давали заключение: пригоден прибор учета к дальнейшей эксплуатации или не пригоден».

Внески за обслуговування вузлів комерційного обліку споживачі сплачуватимуть раз на квартал. Їх розмір залежатиме від трьох факторів: типу лічильника, планових витрат на його обслуговування та кількості квартир у будинку.

Сюжет телеканалу «Дитинець»

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: лічильники тепла, Чернігівська ТЕЦ, обслуговування, тепловики, «Дитинець»

Добавить в: