Працівники ЧТУ проводять обкатку нових тролейбусів
Працівники ЧТУ проводять діагностику нових тролейбусів місцевого виробника.
За кошти міського бюджету транспортний парк комунального підприємства має поповнитися новими «Барвінками». Цього року процедура закупівлі нової техніки для ЧТУ затягнулася і на це були певні причини.
Руслан Ємець, керівник КП «ЧТУ» ЧМР: «Ми оголошували кілька разів тендерну процедуру закупівлі тролейбусів, але вони не відбулися, тому що не було достатньої кількості учасників. Тому ми перейшли до так званої переговорної процедури. Отримали від компанії «Еталон-лізинг» комерційну пропозицію».
Згідно з нею місцевий автозавод має поставити на підприємство до кінця жовтня 5 низькопідлогових тролейбусів. Саме низька ціна та бажання підтримати місцевого виробника. Бо це робочі місця та податки до бюджету, лягли в основу рішення щодо закупівлі саме цих тролейбусів.
Руслан Ємець, керівник КП «ЧТУ» ЧМР: «Цього року ми купуємо тролейбуси вартістю 4 мільйони 790 тисяч. А, наприклад, європейський тролейбус в схожій комплектації – чеська «Шкода» - коштує приблизно 10 мільйонів. На жаль, якістю українські тролейбуси, рівно і чернігівські, значно поступаються європейським тролейбусам. Але ж і вартість приблизно в два рази менша за одиницю».
За останні 5 років коштом бюджету міста придбано 32 нових рогатика. За попередньої влади, лише 2. Це фактично третина всього транспортного парку комунального підприємства. З 97 одиниць сьогодні тут у робочому стані 80. При цьому майже половина з них уже відпрацювала свій ресурс. Тож нові тролейбуси чернігівському комунальному підприємству дуже потрібні, запевняє Володимир Круголь.
Володимир Круголь, водій тролейбуса: «Потрібно їх не 5, а більше. Набагато більше. Тому що ЧТУ за конкуренцією не справляється з приватними перевізниками. Будемо сподіватися, що й надалі тролейбуси будуть купуватися».
Володимир за кермом уже 3 роки. І добре знає усі плюси та мінуси тих машин, які працюють у Чернігові. Він, як той лікар, хоче бачити майбутнього пацієнта поки він ще стоїть на конвеєрі. Лише у такому разі можна реально контролювати усі етапи народження тролейбуса.
Володимир Круголь, водій тролейбуса: «Ще одне з побажань заводу виробнику, щоб вони збирали тролейбуси не заздалегідь, а працівники технічної служби, які будуть надалі експлуатувати, ремонтувати, змогли відвідувати завод в процесі виробництва цього тролейбуса. Щоб ми бачили, з яких деталей він складається, які комплектуючі встановлюються чи відповідають вони тим технічним характеристикам, які були закладені в тендерній документації. Наступне побажання – прислухатися до людей, які експлуатують їхню продукцію».
Володимир хоче бачити більш зручним водійське крісло, а дзеркала огляду значно нижче, ніж вони розміщені зараз. Це дрібниці, але вони дуже важливі – як для безпеки, так і для зручності, запевняє він. Тож прийомка автомашин проводиться дуже прискіпливо – на них людям працювати, а чернігівцям їздити.
Руслан Ємець, керівник КП «ЧТУ» ЧМР: «Тролейбуси чернігівського виробництва мають гарантію 1 рік. Протягом цього терміну Чернігівський автозавод надає повну підтримку і допомогу в ремонті машин. Також плюс, що підприємство знаходиться саме в місті Чернігові, тому що і після закінчення гарантійного періоду, ми досить часто звертаємось на підприємство і отримуємо допомогу в обслуговуванні».
2 із 5 тролейбусів уже пройшли певну експертизу. Виявлені під час обкатки недоліки мають усунути на автозаводі.
Сюжет телеканалу «Новий Чернігів»
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Теги: ЧТУ, тролейбуси, Руслан Ємець, автозавод, «Новий Чернігів»