Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Місто і регіон » У Чернігові планують перевести п’ятикласників на звичайну форму навчання

У Чернігові планують перевести п’ятикласників на звичайну форму навчання

У міськраді Чернігова розглядають питання про те, щоб відмінити змішану форму навчання для 5-х класів. Про це сказав Владислав Атрошенко 8 вересня на шотижневій нараді.

За словами міського голови, дітям важко навчатися за таким графіком. Атрошенко разом із начальником управління освіти міськради Василем Білогурою планують прийняти рішення про переведення чернігівських п’ятикласників на стандартну форму навчання до вечора 9 вересня.



Нагадаємо, з 7 вересня чернігівські школи перейшли на змішану форму навчання, а саме – 5-11 класи. Класи поділили на дві групи. Перша половина учнів відвідує заняття на одному тижні, інша – на наступному. Про це в коментарі Суспільному сказав Василь Білогура.

«Дистанційно планується виконання тільки домашніх завдань. Тиждень тим дітям, що ходять до школи начитують матеріал, наступний тиждень ці діти вдома виконують домашні завдання».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Чернігові назріває батьківський бунт проти змішаної форми навчання

Форму навчання кожна школа обрала окремо на педагогічній раді. Відповідні накази про їх введення підписали директори шкіл, сказала Суспільному заступниця начальника управління освіти міськради Олена Горна.

У Чернігові всі, без виключення, школи обрали змішану форму. Утім, не всі батьки погодилися з таким рішенням. Зокрема, близько 40 батьків учнів чернігівської школи №19 прийшли до навчального закладу з проханням переглянути рішення про запровадження змішаної форми навчання. 35 з тих учнів, які мали б лишитися вдома, прийшли до школи. Всіх їх директор допустила до навчання.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Бобровицькому районі школи підуть на дистанційне навчання, дитсадки і заклади харчування закриють

UA: Чернігів

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: навчання, 5-класники, школа, Василь Білогура, Владислав Атрошенко

Добавить в: