З фасадів будинків зникнуть вивіски, які не відповідають вимогам Концепції і псують історичне місто
Оформлення зовнішніх фасадів будинків, де розміщені заклади громадського призначення. Виконком на черговому засіданні затвердив концепцію, яка уніфікує і наведе лад у питанні рекламних вивісок на будівлях, і вони не псуватимуть зовнішній вигляд історичного міста.
Над програмою у муніципалітеті працювали за дорученням Чернігівського міського голови.
Олександр Ломако, заступник Чернігівського міського голови: «Була проведена робота по розробці методичних матеріалів. І вони враховують не тільки перші поверхи, а й фасади будинків. Ми поділили місто на зони. І, якщо ця концепція буде втілена, і бізнес буде з розумінням відноситись до цієї концепції, то я думаю, що за найближчій термін, як мінімум, центральна частина міста буде мати нормальний вигляд, а не буде засилля реклами на фасадах, яка різнокольорова, блимає. Це все врегульовано в проєкті рішення».
Розроблена концепція визначає, які саме мають бути вивіски на фасадах будинків. Їх шрифт та розмір букв, де їх можна розміщувати і чи можливо, наприклад, під світка.
Олександр Ломако, заступник Чернігівського міського голови: «Якщо за якоюсь адресою заїжджає новий магазин чи ресторан, або міняється вивіска, або час від час вони втрачають свій зовнішній вигляд, то вивіска має вже робитися з врахуванням вимог концепції».
Стосовно тих вивісок, які ми з вами щодня зустрічаємо на вході в магазини, салони чи ресторани, і власник закладу не планує їх змінювати, наприклад, з причин неестетичного та застарілого вигляду, то члени виконкому після обговорення, прийняли рішення дати таким бізнесменам рік на їх заміну, згідно вимог затвердженої концепції.
Владислав Атрошенко, Чернігівський міський голова: «Чим небезпечний цей термін? Я згоден, сьогодні не найкращі часи для того, щоб бізнес ніс додаткові витрати, але рік – це той термін, коли забудеться про це рішення, через 9 місяців можливо хтось почне згадувати, а можливо і ні. І через рік це буде грім серед ясного неба для бізнесу, ґвалт, мовляв, що трапилось, коли це було рішення, що це за рішення. І ми почнемо: «Эта песня хороша, начинай сначала».
Міський голова Владислав Атрошенко дав доручення протягом 3 місяців провести письмовий аудит вивісок у центральній частині міста, а також на прилеглих вулицях. Власники тих, які не відповідають розробленій концепції, мають бути письмово проінформовані з проханням замінити. У разі невиконання – на них чекатиме штраф і демонтаж рекламного об’єкту.
Владислав Атрошенко, Чернігівський міський голова: «Тоді цей рік не буде втрачений. Якщо ми просто проголосували і це все закинули, і все, рік пішов. То, вважайте, що ми ні за що не проголосували».
Наведення порядку у питанні зовнішньої реклами у Чернігові – цілеспрямована політика міської влади. Поступово все рухається у напрямку уніфікації та єдиної концепції. Спочатку було зменшено кількість білбордів і сіті-лайтів у центральній частині міста та по вулиці Рокоссовського. Після чого, згідно правил благоустрою, рекламодавці протягом 2 років замінили великі рекламні площі на менші.
Сюжет телеканалу «Дитинець»
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Теги: фасад, концепція, «Дитинець»