Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Місто і регіон » Жительці Чернігова відключили світло через відмову встановлювати новий лічильник?

Жительці Чернігова відключили світло через відмову встановлювати новий лічильник?

До редакції Gorod.cn.ua звернулася чернігівка Ірина Пилипець, яка проживає за адресою вулиця Забарівська, 25 більше 20 років. За комунальні послуги жінка сплачує вчасно, боргів немає. Разом з чоловіком виховує двох синів 9 і 13 років.



Однак 17 червня близько 11 години дня в неї вдома раптово пропала електроенергія, і щоб знайти причину відключення Ірині знадобилося два дні і майже 1500 гривень.

-14 травня до нас прийшли працівники «Чернігівобленерго». Мене тоді не було вдома, був чоловік. А так як тривав карантин, ми нікого стороннього в дім не пускаємо, тому розмова з ними була біля хвіртки будинку. Чоловіку запропонували встановити новий лічильник, який буде передавати показання відразу в «Чернігівобленерго». Він подзвонив мені порадитися, чи будемо ми міняти. На що я відповіла відмовою. Бо наш лічильник відносно новий – ми його міняли три роки тому. Це рішення він і повідомив працівникам «Чернігівобленерго». І вони собі пішли. Що це потрібно робити ОБОВ’ЯЗКОВО йому ніхто не повідомив.

Через тиждень, 20 травня прийшов лист від «Чернігівобленерго», де повідомили, що через недопущення працівників до лічильника мені припинять постачання електричної енергії. Я чомусь подумала, що мова йдеться про наступний візит працівників «Чернігівобленерго», а не про той, що був 14 травня. Змін до договору, який зобов’язує нас міняти старий лічильник на новий, ніхто мені не надсилав. У мене ніколи не було затримки з передачею показників, з оплатою комунальних послуг. Я все це робила завжди вчасно.



17 червня близько 11 години в мене пропало світло. Я відразу зателефонувала в кол-центр, де мені повідомили що на моїй вулиці планове відключення електроенергії до 17-ї години. Ну добре, таке часто буває на Подусівці, тому я заспокоїлась. Коли о 17.30 світло не з’явилось, я знову передзвонила в кол-центр «Чернігівобленерго». Оператор мені повідомила, що мені вимкнули світло через відсутність оплати. Я відповіла, що оплачувала все вчасно і боргів не маю, тільки за травень ще не встигла оплатити, бо квитанція прийшла два дні тому. Тоді оператор сказала телефонувати в «Енеру», мовляв від них поступив наряд відключити мене від електроенергії. Після цього я подзвонила на гарячу лінію «Енери», на що оператор повідомила, що в мене немає заборгованості і що мені потрібно все ж таки телефонувати знову в «Чернігівобленерго», і там дізнаватися, чому мене відключили. Вкотре передзвонюю туди, і оператор вже розповідає нову, третю, версію мого відключення – мене відключили у зв’язку з недотриманням умов договору. Але що саме я порушила, вони не знають, у них такої інформації немає і тому мені потрібно звернутися у абонентський відділ. Поки я телефонувала, вже було близько 19-ї години, робочий день закінчився. Всюди включався автовідповідач, додзвонитися було дуже важко. Мене обурює, чому мені про це не повідомили раніше, коли я дзвонила відразу, як зникло світло об 11-й годині? Чому мені не повідомили, що це не планове відключення, а у мене є інші проблеми? Я б відразу зреагувала б і в той же день вирішила це питання.





18 червня зранку я поїхала в «Енеру». Вони підтвердили, що заборгованості у мене немає і сказали їхати в «Чернігівобленерго». Коли я приїхала, то побачила чергу приблизно з 20 людей. І що цікаво, десь у 15-ти з них були проблеми, пов’язані з такими лічильниками, які нам пропонували встановити. Бо згідно показань, які лічильники самостійно передавали – у людей не зрозуміло як збільшилась сума до оплати. А ще в «Чернігівобленерго» мені повідомили, що відключили мені електроенергію через відмову встановлювати новий лічильник.

Як мені стало відомо, в «Чернігівобленерго» є проєкт безкоштовної заміни на нові лічильники, які самостійно передають оператору показання. Ну так поясніть, що ми повинні замінити свій лічильник на такий, а не пропонуйте. Нам запропонували – ми відмовилися. Скажіть, що такі вимоги і обов’язково треба замінити. Ну і, в кінці кінців, не у карантин же приходити?

Також в «Чернігівобленерго» мені сказали, мовляв це питання ще трирічної давності. Мовляв вже тоді мені хотіли замінити лічильник. Але за три роки ніхто мені нічого не писав і не присилав. І чому почали міняти саме під час карантину? Ніхто мені не повідомив і не прислав листа, що я повинна ОБОВ’ЯЗКОВО замінити старий лічильник на новий? Чому не повідомили, у який день це буде робитися і чому тільки мені а не всій вулиці, наприклад?

- Скільки Ви заплатили, щоб відновили електропостачання і скільки часу тепер чекати?
- Щоб знову підключили електропостачання я заплатила дві квитанції на 778,9 і 498,3 гривень плюс 50 гривень послуги банку. Мені повідомили, що підключать протягом 3-х днів, хоча на Facebook читала багато коментарів, що підключають і через 5 днів після оплати.



Довідка ЧнМЕМ про сплату за повторне підключення споживача

Через відсутність електроенергії у мене зіпсувалися ягоди, овочі і м'ясо, які лежали у морозильній камері. Не можна нормально приготувати їжу і помитися. Добре, що відключення сталося влітку. А як би це сталося взимку? У моєї знайомої так відімкнули взимку світло, і від морозу потріскалися труби. Ніхто не дивиться, які можуть бути наслідки. Чому не можна повідомити, в який день і в скільки будуть відключати? Чомусь коли їм треба дізнатись покази лічильників – вони знаходять, як додзвонитися. Я зареєстрована в їх базі і про усі відключення мені завжди присилають повідомлення. А тут приїхали і тишком-нишком відключили.
Ми з чоловіком приватні підприємці. Тільки я плачу майже 2 тисяч гривень податків щомісяця. І щоб відновити електропостачання у будинку, яке безпідставно вимкнули, я витратила близько 1500 гривень.



Платіжка за травень

- Може, я роблю із мухи слона. Але за вчора, 18 червня, поки я побула у центрі обслуговування клієнтів, побачила багато. Мені жаль працівниць в «Чернігівобленерго». Це знущання над людьми, як там можна працювати?! Вони утрьох сидять на трьох квадратних метрах і приймають клієнтів. В приміщенні немає кондиціонера. Я була там близько 8-ї години ранку, сонце ще тільки починало пригрівати, а там вже не було чим дихати. Люди чекали своєї черги на вулиці. А як взимку? Я пробігала майже день, поки все владнала. Весь цей час у черзі стояла літня жінка, якій у рахунку прислали до оплати на 500 гривень більше, ніж завжди. І вона не могла з’ясувати чому, бо у операторів підвис комп’ютер і довго не працював. Ще одна жінка скаржилася також на цей новий лічильник і казала, що вже два дні не можуть з’ясувати, чому в неї збільшена сума до оплати. В «Енеру» приємно заходити там порядок, але все, що стосується «Чернігівобленерго» і все що я побачила, - це жесть. Не можуть у себе в середині навести порядок, не те щоб з клієнтами!

Також я написала пост у Facebook про мою ситуацію, і виявилося, що не тільки у мене такі проблеми з «Чернігівобленерго». Безліч чернігівців залишали відповіді і теж були обурені діями цієї компанії. Таким способом як у мене відключили дуже багато абонентів. Виходить під час карантину працівники «Чернігівобленерго» ходили по хатах і питали, хто хоче встановити такий лічильник і хто був проти, цього тижня почали масово їх відключати від енергії.

За коментарем, щодо ситуації, яка склалася наш журналіст звернувся до ТОВ «Енера Чернігів» і АТ «Чернігівобленерго».

«ТОВ «Енера Чернігів» цього абонента не відключала, ми не маємо до неї жодних претензій. Усі платежі надходять вчасно, боргів немає. Відключити її може Обленерго, тому що в неї вийшов термін давності лічильника. Жінка зобов’язана допустити до старого лічильника працівників Обленерго для заміни. Наші співробітники кажуть, що за таку заміну їй нічого платити не треба. Такі роботи Обленерго проводить безкоштовно. А взагалі ТОВ «Енера Чернігів» не відключає зараз навіть якщо є борги. На час карантину діє відповідна постанова Кабміну. Хочу також нагадати: ремонт, прийом показників – усім цим з 2019 року займається Чернігівобленерго», - повідомила прес-секретар ТОВ «Енера Чернігів» Лілія Мельник.

«Цього абонента відімкнули від електропостачання через недопуск під час заміни лічильника. Працівники Чернігівобленерго показали їй свої посвідчення і повідомили, що хочуть оглянути її лічильник, однак жінка відмовилась надати їм допуск», - зазначила прес-секретар АТ «Чернігівобленерго» Анна Юдіна.

Gorod.cn.ua

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: Пилипець, Забарівська, електроенергія, лічильник, «Чернігівобленерго», "Енера"

Добавить в: