Нехай депутати потурбуються за нас!

27 липня 2012 11:37   Переглядів: 2395
Мітки: вибори
Подобається Рейтинг поста: 0

Прагнення комуністичної утопії продовжується. Тільки тепер українці хочуть, щоб за них турбувалися не КПРС з НКВС-КДБ, а народні депутати з президентом.
Як українцям пояснити, що за державу і дитину вони повинні турбуватися самі? Інакше ж не буде ні держави, ні майбутнього у дітей!
Додати в:
 

Коментарі (38)

Додати коментар
Atamanmetal 27 липня 2012 г. (13:31) #[1]
Ага)коммуняки виноваты во всем)виноваты лишь в том что сами же развалили СССР. И теперь мы живем в самой парадоксальной стране Украине
rrryxa 27 липня 2012 г. (13:52) #[2]
вибачте за ділетантську думку, але, у  "народних депутатів з президентом" робота така... не так?
держава - це апарат сили призначений для.... © політісторія
ви анархіст? ;)
tregube 27 липня 2012 г. (14:12) #[3]
Відповідь на [2]
Ні, не така. Така робота тільки в рабовласників - турбуватися про рабів, щоб якнайкраще їх експлуатувати.
В нормальній країні робота президента і нардепа - виконувати рішення свідомого, суспільно освіченого народу. І такий нарід, таку націю ще потрібно створити.
А те бидло, в котре перетворила українців комуністична влада, лише здатне шукати собі рабовласника.
Vasilka 27 липня 2012 г. (14:17) #[4]
Відповідь на [3]
Трегубенко, вы считаете себя быдлом?
tregube 27 липня 2012 г. (15:06) #[5]
Відповідь на [4]
Так. Бо не можу переконати інших замість руйнування своєї країни почати її будувати. Але я роблю все для того, щоб ми перестали бути посткомуністичним бидлом.
Вважаєте, що населення, котре будує особистий добробут і при цьому знищує країну є не бидлом, а висококультурними громадянами? Вважайте. Але я вважаю, що на подібне здатне лише бидло.
MarvinTheAsskicker 27 липня 2012 г. (14:33) #[6]
Відповідь на [3]

А те бидло, в котре перетворила українців комуністична влада

советское быдло имело от государства жилье, образование, работу, медицинское обслуживание и многое другое. бесплатно. 95% действующих в украине предприятий основано на базе советских разработок. во многих сферах совковые инженеры и специалисты конкурировали, а то и превосходили западных коллег.

а вот свидомэ украинское быдло не имеет возможности купить древнюю хрущевку, имея дипломы вузов, не имеет образования, работает в призрачной сфере "продаж", медицина в жопе.

так что, пан трегубенко, поясните пжалста, кто же быдло все-таки?

tregube 27 липня 2012 г. (15:16) #[7]
Відповідь на [6]
Бидло? Жертви злочинного комуністичного експерименту.
rrryxa 27 липня 2012 г. (14:37) #[8]
Відповідь на [3]
фашизм якийсь %) варіант - концтабори для "бидла" (того кого ХТОСЬ вважає бидлом)! ггг *шютка*
ви пропонуєте насильне освічення? чи як у відомому російському прислів'ї «не мытьем, так катаньем!»
час все вилікує... «жаль только жить в эту пору прекрасную...» © щось з Некрасова... не одна сотня років проблемі :(
tregube 27 липня 2012 г. (15:09) #[9]
Відповідь на [8]
Концтаборами неможливо покращити. Сподіваюся, що серед чернігівців почнуть з'являтися для початку хоча б одиниці, котрі почнуть працювати на розвиток, потім їх стане більше.
rrryxa 27 липня 2012 г. (15:33) #[10]
Відповідь на [9]
на розвиток ЧОГО? за себе, в першу чергу, потрібно піклуватися (в широкому розумінні)

якщо коротко: живеш чесно, працюєш, сплачуєш податки, сподіваєшся на захист від зовнішньої агресії (ЗСУ,МЗС) і особистий захист (МВС), медицина/освіта (умовно безплатні), а для контролю за виконанням "слугами народу" своїх обов'′'язків - прокуратура, СБУ... 
демократія?
tregube 27 липня 2012 г. (15:40) #[11]
Відповідь на [10]
Ні, спочатку створюєш придатну для життя державу, а потім гідно живеш в ній. Інакше будеш гноєм для всіх тих губернаторів, мерів, нардепів і подібних слуг нікчемних господарів, котрі відносяться до людей, як до худоби.
rrryxa 27 липня 2012 г. (15:58) #[12]
Відповідь на [11]
якщо серйозно: БОЮСЬ відповідальності (більше 3-х осіб, для мене - натовп) 
БАЖАЮ УСПІХІВ! 
по секрету скажіть, тезко, до якої партії себе відносите, бо я в цьому зовсім нічого не розумію :(
MarvinTheAsskicker 27 липня 2012 г. (16:03) #[13]
Відповідь на [11]

ахаха, тточно так же и коммунисты говорили. "вы строите светлое коммунистическое будущее". и где теперь строители?))

rrryxa, не ведитесь ) мне кажется, трегубенко хочет вашими руками строить светлое будущее для весьма ограниченного круга лиц 

rrryxa 27 липня 2012 г. (16:24) #[14]
Відповідь на [13]
так - флаг в руки! )))

я аполитичен, насколько это возможно (т.е. максимально) и ни к одной политической "стае" не примкну (тьху, тьху, тьху, жизнь научила не зарекаться) ;)
tregube 27 липня 2012 г. (20:14) #[15]
Відповідь на [14]
Те, що Вам байдужа політика, не означає, що з її допомогою не використовують Вас. Як правило - по повній!
rrryxa 27 липня 2012 г. (21:50) #[16]
Відповідь на [15]
так! не ідеалізую свого становища.... :(
приклад якої "демократії" ви вважаєте ДЕМОКРАТІЄЮ? 
чи свій велосипед вигадали? 

про приналежність до партії, втомився запитувати... ДЄРЗАЙТЄ!
tregube 28 липня 2012 г. (02:24) #[17]
Відповідь на [16]
Тої, про котру казав на Пітсбургському кладовищі Абрахам Лінкольн в 1863-му році - демократія, це влада народу, силами народу і для народу.
На жаль, я не впевнений, що в Чернігові знайдеться хоч хтось, хто зможе зрозуміти різницю між цією демократією і демократичним централізмом та радянською владою.
Звісно, пояснити можна, але ж аудиторія Города більш цікавиться сісями-пісями і варениками.
rrryxa 28 липня 2012 г. (06:10) #[18]
Відповідь на [17]
це щось на кшталт: "не питай що країна зробила для тебе, питай що ти зробив для своєї країни" © Джон Фітсжеральд Кенеді (погано закінчив кар'′'єру, до речі) демократія???
не недооцінюйте чернігівців
вивчайте ТЕОРІЮ демократіїї!
я поїхав на дачу за огірками ;)
tregube 28 липня 2012 г. (07:14) #[19]
Відповідь на [18]
Цікаво, а хоч хтось може пояснити суть того устрою, за котрим ми сьогодні живемо? Згідно конституції він демократичний, на практиці - маразматичний. Але здається, що нікого це навіть не турбує.
rrryxa 28 липня 2012 г. (09:54) #[20]
Відповідь на [19]
недорозвинений капiталiзм! ;)
tregube 28 липня 2012 г. (10:20) #[21]
Відповідь на [20]
Який капіталізм? Недорозвинений інтелектуалізм. Світоглядний дурман, в котрому відсутня реальність. Життя в середовищі міфів і погоня за нереальними міфами. Комунізм в головах, якщо образно.
rrryxa 28 липня 2012 г. (13:12) #[22]
Відповідь на [21]
скопайте вучну 4 сотки за 4 години, тоді поговоримо ;)
tregube 28 липня 2012 г. (13:21) #[23]
Відповідь на [22]
Хорош врать! Гераклы давно вымерли!
rrryxa 28 липня 2012 г. (14:40) #[24]
Відповідь на [23]
не брешу, цією весною, так і зробив... вам документальне підтверження?
tregube 28 липня 2012 г. (17:55) #[25]
Відповідь на [24]
Ні, не треба. Краще допоможіть українців розумною нацією зробити.
MarvinTheAsskicker 27 липня 2012 г. (14:48) #[26]

Госуда0301рство - высший политический институт общества, задача которого состоит в обеспечении соблюдения прав и реализации интересов лиц, проживающих на одной территории, на которой государство обладает суверенитетом

то бишь отвечать за качество жизни должны те толстожопые упыри, которые на данный момент наделены властными полномочиями. 

вы и ваша тусовка просто не в праве осуждать ни совок, ни его деятелей по одной простой причине: вы и такие, как вы, не достигли за 20 лет независимости никаких значимых результатов. не достигнете и за 100. потому что балаболы, воры и взяточники. при этом неважно, как там ваша партия называется.

жаль только простой украинский народ, который, доверившись очередному охломону с его воем про бандитов у власти, идет голосовать за такого же бандита, прошедшего ребрендинг.

rrryxa 27 липня 2012 г. (15:00) #[27]
Відповідь на [26]
вариант голосования, для "пересічного українця", каковым себя считаю:

56.60 КБ
выпало "Ю" и чо?
"лапату в рукі і впірьод!" © кто-то из нынешних премьер-министров
)))
tregube 27 липня 2012 г. (15:15) #[28]
Відповідь на [27]
Дякую, наочно. Знизу б ще дописати ПРиБЮТ!
rrryxa 27 липня 2012 г. (15:16) #[29]
Відповідь на [28]
 креативно!
tregube 27 липня 2012 г. (15:14) #[30]
Відповідь на [26]
Ви вірите в державу, в доброго пана чи царя. А я у суспільно високоосвічених громадян.
Такі країни, в котрих домінують Ваші ідеали - розвалилися , де мої - квітнуть.
MarvinTheAsskicker 27 липня 2012 г. (16:01) #[31]
Відповідь на [30]

Ви вірите в державу, в доброго пана чи царя

не верю ни в кого, кроме себя 

tregube 27 липня 2012 г. (20:17) #[32]
Відповідь на [31]
Вірна позиція. Але питання не в тому, хто в що вірить. Питання в тому, хто є владою в країні. Громадянин на Вашому місці сказав би - я владу в країні нікому не довіряю. Але ж то громадянин, а не населення... (щоб не сказати більш конкретно).
Vasilka 27 липня 2012 г. (17:51) #[33]
Опять балабол вылез. Обещал же больше не писать. Что не сидится-то? Или такова цена вашего слова, Трегубенко?
BEMC 27 липня 2012 г. (18:33) #[34]
Відповідь на [33]
tregube 27 липня 2012 г. (20:20) #[35]
Відповідь на [34]
BEMC, а ви тут в блозі з Vasilka типа як пасивні курці - вдихаєте на повні легені  а потім обурюєтеся по максимуму?
Secile 28 липня 2012 г. (00:37) #[36]
Пан Трезубенко, про демократические ценности вы складно звоните, а вот картинка подкачала. Как-то немножко по-дебильному смотрится. Вам надо было попросить пана Синельника, чтобы он заипашил для этой эпохальной статьи что-нибудь сугубо демократическое.
tregube 28 липня 2012 г. (02:15) #[37]
Відповідь на [36]
Secile, а зачем фамилию коверкать, для пущей убедительности, Вы научились у Стука?
Относительно Синельника, то "заипашить" он действительно может мастерски, вот только демократия, судя по всему, не его тема - он больше по "Тупо" специализируется.
Кроме того, он мне недоступен - его сверхчуткая натура заблокировала мне возможность лестно отзываться о его творчестве.
Babaj 31 липня 2012 г. (02:37) #[38]
Простолюдину, яких на Україні більшість, потрібна робота та стабільне майбутнє. А не турбота про те, який новий закон вийде завтра, та як пережити наступну кризу. А самоконтроль - це для 3% суспільства. Інші потребують уваги, бо самоконтроль і ваше "громадяньске суспільство" показують нам приклад, що людині краще випити пива, подивитись телевізор і розкинути балачки по телефону. 
 

Ваш коментар

Ім'я:
Коментар:
  Якщо у вас не виходить залишити коментар,
будь ласка, оновіть ваш браузер до останньої версії

Тупо.

23 липня 2012 03:38   Переглядів: 4109
Мітки: культ тупо, тупо-плакат, олег синельник
Подобається Рейтинг поста: + 2


Маленька дитинка завжди ламає - вона ще нездатна творити щось корисне. Ті, хто набувають роки та майстерність, але не розвиваються, так і залишаються руйнівниками - саме вони стають революціонерами, котрі намагаються поломати все "до основанья", сподіваючись на те, що хтось прийде і їм, вередливим, створить щось краще. Воно так і є, але не у випадку, коли кількість руйнівників дуже велика.
Було б цікаво побачити від талановитого художника "Розумно і мотиватори", але чи те йому посильно?

Додати в: