Лед тронулся? (с)

12 Февраля 2010 12:30   Просмотров: 3201
Метки: страхування
Схоже, що попередні два пости і всі ваші-наші коменти під ними стали рушійною силою. Принаймні, моє питання «чому страхові компанії мовчать і роблять вигляд, що нічого такого не відбувається?» спонукало представників страхового бізнесу вийти «в народ».
Хоча, може я забагато на себе беру. Може страховики відреагували на результати опитування на одному з чернігівських сайтів, де 74% висловилися наступним чином: «Не довіряю. Страхові компанії думають лише про власний зиск і не виконують свої зобов’язання»…
Втім, якби там не було, головне - результат. Поки що, відреагувала лише одна страхова компанія - «Грандвіс». Але, це вже початок. Можливо, й інші висунуть голову з піску.
Коротше кажучи, детальніше про пояснення ситуації на ринку страхування з перших вуст прочитаєте в наступному номері газети «Семь дней».
А поки що зверну увагу на 2 головні думки (як любили писати у творах з російської літератури - «красной нитью проходят…»), що пролунали з вуст спеціалістів «Грандвісу», юриста і потерпілого (АК-74).
Отже, перше - УВАЖНО читати договір. Це, власне, й без того було відомо, але є ще один важливий момент. В договорі слід звернути увагу на таку річ, як «договірна підсудність». Тобто, де будуть проходити майбутня судова тяганина у випадку чого (щоб не забивати голову цим найкраще обирати страхову компанію з головним офісом за місцем вашого проживання).
Другий момент - критерій відбору страхової компанії. Бажано дивитися не на статистичні показники, не на рекламу чи низькі тарифи (це свідчить про демпінг і бажання «сорвать денег по-быстрому»), а на наявність/відсутність судових суперечок компанії. Чим їх менше - тим менше було непорозумінь між СК і клієнтами.
Повторюю - детальніше в свіжому номері газети «Семь дней»
Добавить в: