Фейєрверк згас. Навіщо копирсатися в попелі? (с)
щойно зі стадіону. "Танець вогню" докотився до Чернігова.
в цілому - сподобалося. тому що:
а) в Чернігові такого ніколи не було і ще не скоро буде (мабуть)
б) піротехніки, наскільки я розумію, показали весь арсенал сучасного "фейєрверкомейкерства"
Щось схоже я вже спостерігав на 10-річчі "Київстару" в Києві, але там все то тривало значно менше часу (якщо не помиляюся, хвилин 10-15) і технічні можливості за ці 2 роки дещо розширилися (принаймні, побачив багато нового).
Але... мінусів знайшлося багато. Навіть якщо не рахувати звичного запізнення (в Чернігові вчасно починаються лише футбольні матчі - все решта починається з запізненням)...
1. Вже на вході було зрозуміло, що й тут вчасно все не почнеться. Людей пропускали лише через два вузькі турнікети і черга вишикувался аж до дороги.
2. Ведучий. Невже на шоу такого масштабу не можна було знайти когось професійнішого?
- "Где есть столица Дели?"
- "Сюда приплыл Колумб, и думал, что открыл Америку" (за цїєю "підказкою" глядачі мали вгадати Мексику)
- "златоглавая Индия"
Це далеко не всі його "пєрли". Пару разів втручався в композицію, коли та, ще не закінчувалася. Говорив нескладно, купа повторів Коротше, жах.
3. музика і фейєрверк єдине ціле складали далеко не у всіх композиціях. Якщо Австрія і Японія вийшли майже ідеально (але дуже коротко), то Англія, Індія і Україна - не сподобалися. Щодо останньої, то подумалося, що піротехніки просто підривають все, що не було використано за попередні 11 композицій.
4. (доповнює п.3) цілісність навіть вдалих композицій (наприклад Франція і Німеччина) руйнувалася бажанням організаторів впихнути "невпіхуємоє" - за 3-4 хвилин прокрутити уривки 4 композицій. Коли "Вояж-вояж" Desireless миттєво без плавного переходу змінює Джо Дассен з "А тва", а його так само перериває "Томбе ла неже" Сальваторе Адамо - налаштуватися на композицію і оцінити її, як щось одне ціле - неможливо.
5.а рештки все ж таки долітали до глядчів і навіть далі аж до входу на стадіон. хоча головний піротехнік перед фейєрверком це виключав.
в цілому - сподобалося. тому що:
а) в Чернігові такого ніколи не було і ще не скоро буде (мабуть)
б) піротехніки, наскільки я розумію, показали весь арсенал сучасного "фейєрверкомейкерства"
Щось схоже я вже спостерігав на 10-річчі "Київстару" в Києві, але там все то тривало значно менше часу (якщо не помиляюся, хвилин 10-15) і технічні можливості за ці 2 роки дещо розширилися (принаймні, побачив багато нового).
Але... мінусів знайшлося багато. Навіть якщо не рахувати звичного запізнення (в Чернігові вчасно починаються лише футбольні матчі - все решта починається з запізненням)...
1. Вже на вході було зрозуміло, що й тут вчасно все не почнеться. Людей пропускали лише через два вузькі турнікети і черга вишикувался аж до дороги.
2. Ведучий. Невже на шоу такого масштабу не можна було знайти когось професійнішого?
- "Где есть столица Дели?"
- "Сюда приплыл Колумб, и думал, что открыл Америку" (за цїєю "підказкою" глядачі мали вгадати Мексику)
- "златоглавая Индия"
Це далеко не всі його "пєрли". Пару разів втручався в композицію, коли та, ще не закінчувалася. Говорив нескладно, купа повторів Коротше, жах.
3. музика і фейєрверк єдине ціле складали далеко не у всіх композиціях. Якщо Австрія і Японія вийшли майже ідеально (але дуже коротко), то Англія, Індія і Україна - не сподобалися. Щодо останньої, то подумалося, що піротехніки просто підривають все, що не було використано за попередні 11 композицій.
4. (доповнює п.3) цілісність навіть вдалих композицій (наприклад Франція і Німеччина) руйнувалася бажанням організаторів впихнути "невпіхуємоє" - за 3-4 хвилин прокрутити уривки 4 композицій. Коли "Вояж-вояж" Desireless миттєво без плавного переходу змінює Джо Дассен з "А тва", а його так само перериває "Томбе ла неже" Сальваторе Адамо - налаштуватися на композицію і оцінити її, як щось одне ціле - неможливо.
5.а рештки все ж таки долітали до глядчів і навіть далі аж до входу на стадіон. хоча головний піротехнік перед фейєрверком це виключав.