Небезпечні умови перевезення пасажирів
З кожним днем збільшується кількість скарг стосовно діяльності підприємств ВАТ «Чернігівавтосервіс», генеральним директором якого являється голова Чернігівського осередку ВААП Козир В.А.
Згідно ст.5 Закону України «Про автомобільний транспорт» основним завданням державного регулювання та контролю у сфері автомобільного транспорту є створення умов безпечного, якісного й ефективного перевезення пасажирів та вантажів, надання додаткових транспортних послуг. На жаль не всі перевізники дотримуються вимог законодавства, тим самим ставлячи під загрозу життя громадян .
Більша частина скарг та нарікань надходить саме на технічний стан транспортних засобів ТОВ «Автоекспрес», директор Вакуленко С.В., діяльність якого успішно «покривається» віце-президентом ВГО «ВААП» Вакуленко В.М.
Транспортні засоби знаходяться на маршрутах в незадовільному технічному стані. Стояночні гальма та спідометри не працюють, тріщини на передніх вітрових стеклах в зоні дії склоочисників, поламані або взагалі демонтовані тормозні крани, протектор на колесах менший за допустимі норми та багато іншого.
За випуск технічно не справного транспортного засобу на маршрут водії кладуть механіку у дорожній лист по 5 грн. Планування та проведення ТО 1 та ТО 2 носять формальний характер.
З метою збереження життя та здоров'я персоналу автомобільного транспорту, пасажирів та перехожих громадян, громадська організація хоче звернути увагу компетентних органів, щодо вирішення даного питання згідно чинного законодавства України.
Згідно ст.5 Закону України «Про автомобільний транспорт» основним завданням державного регулювання та контролю у сфері автомобільного транспорту є створення умов безпечного, якісного й ефективного перевезення пасажирів та вантажів, надання додаткових транспортних послуг. На жаль не всі перевізники дотримуються вимог законодавства, тим самим ставлячи під загрозу життя громадян .
Більша частина скарг та нарікань надходить саме на технічний стан транспортних засобів ТОВ «Автоекспрес», директор Вакуленко С.В., діяльність якого успішно «покривається» віце-президентом ВГО «ВААП» Вакуленко В.М.
Транспортні засоби знаходяться на маршрутах в незадовільному технічному стані. Стояночні гальма та спідометри не працюють, тріщини на передніх вітрових стеклах в зоні дії склоочисників, поламані або взагалі демонтовані тормозні крани, протектор на колесах менший за допустимі норми та багато іншого.
За випуск технічно не справного транспортного засобу на маршрут водії кладуть механіку у дорожній лист по 5 грн. Планування та проведення ТО 1 та ТО 2 носять формальний характер.
З метою збереження життя та здоров'я персоналу автомобільного транспорту, пасажирів та перехожих громадян, громадська організація хоче звернути увагу компетентних органів, щодо вирішення даного питання згідно чинного законодавства України.