Комп'ютерні ігри - корисніші ніж книжки!!!
Побутує думка, що комп'ютерні ігри не несуть в собі нічого корисного.
Я переконаний, що це зовсім не так!
Такі ігри, як Цивілізація, Сімс й подібні є досить корисними для розвитку мислення і я переконаний, що для дітей вони корисніші ніж більшість книжок..(література)
Чому вчить літературний твір)??
В основному твір описує уявний світ(як і компьютерна гра, тільки в грі ти сам активний діяч), який часто відмінний від реального.. Практичної користі від читання літературних творів нема.. Це просто естетичне задоволення..
А от чому вчить гра Цивілізація?
Показує імітацію розвитку людства. Щоб успішно розвивати свою уявну країну, гравець повинен вести вмілу дипломатію, контролювати свої економічні показники, податкову політику, враховувати настрої свого народу, вести стратегічні торгові операції з іншими країнами + військова стратегія..
Це тільки основне, що дає згадана гра..
Очевидно, що якщо допомагати дитині грати та пояснювати нюанси гри, то вона отримає набагато більше інформації і практичної користі, ніж прочитавши того ж самого Робінзона Крузо чи Гулівера..
Висновок: Компьютерні ігри в наш час стають невід"ємним елементом формування свідомості та світогляду дитини (іноді й дорослих). При розумному підборі ігор, вони можуть принести багато користі.
Я не кажу, що не треба читати книжок.. Вони теж потрібні для естетичного виховання.
Готовий вислухати ваші думки щодо моєї теорії.
Я переконаний, що це зовсім не так!
Такі ігри, як Цивілізація, Сімс й подібні є досить корисними для розвитку мислення і я переконаний, що для дітей вони корисніші ніж більшість книжок..(література)
Чому вчить літературний твір)??
В основному твір описує уявний світ(як і компьютерна гра, тільки в грі ти сам активний діяч), який часто відмінний від реального.. Практичної користі від читання літературних творів нема.. Це просто естетичне задоволення..
А от чому вчить гра Цивілізація?
Показує імітацію розвитку людства. Щоб успішно розвивати свою уявну країну, гравець повинен вести вмілу дипломатію, контролювати свої економічні показники, податкову політику, враховувати настрої свого народу, вести стратегічні торгові операції з іншими країнами + військова стратегія..
Це тільки основне, що дає згадана гра..
Очевидно, що якщо допомагати дитині грати та пояснювати нюанси гри, то вона отримає набагато більше інформації і практичної користі, ніж прочитавши того ж самого Робінзона Крузо чи Гулівера..
Висновок: Компьютерні ігри в наш час стають невід"ємним елементом формування свідомості та світогляду дитини (іноді й дорослих). При розумному підборі ігор, вони можуть принести багато користі.
Я не кажу, що не треба читати книжок.. Вони теж потрібні для естетичного виховання.
Готовий вислухати ваші думки щодо моєї теорії.