Зробити стартовою Мобільна версія сайту Головна сторінка » Новини » Місто і регіон » «Запорукою успіху компанії є задоволений покупець», – директор Чернігівського супермаркету металу УГМК Андрій Чернієнко

«Запорукою успіху компанії є задоволений покупець», – директор Чернігівського супермаркету металу УГМК Андрій Чернієнко

ЦІКАВО В лютому 2016 року виповнюється 10 років з дня заснування Першого супермаркету металу УГМК в м. Чернігів. 10-річний рубіж – вагомий привід для підбиття підсумків. Тим більше сьогодні це – великий супермаркет металу, який пропонує оптовому і роздрібному покупцю запас металопродукції обсягом 2 тис. тонн, а також повний пакет сервісних послуг.
Про здобутки, переваги, можливості і плани на майбутнє ми розмовляли з Андрієм Чернієнком, директором Чернігівської філії УГМК. Він вже 10 років є його незмінним керманичем, тому краще за інших знає, чим живе Перший супермаркет металу в м. Чернігів сьогодні.



Пане Андрію, 20 лютого Чернігівська філія «УГМК», яку Ви очолюєте, відзначила 10 річчя присутності на українському ринку. Кожна важлива дата – це ще один привід підбити підсумки власної роботи, щоб зрозуміти, в якому напрямку рухатись далі. Ви вже вирішили, в якому напрямку буде розвиватись Ваше підприємство наступні 10 років?


– УГМК – вагомий гравець як на всеукраїнському, так і на регіональному чернігівському ринках продажу металопрокату. За 10 років плідної роботи нами напрацьовано базу постійних клієнтів, аналізуючи та вивчаючи потреби яких, ми продовжуємо впевнено рухатися вперед. Так, вектор нашого розвитку на майбутнє вже окреслено. І основні акценти має бути зроблено на прогнозуванні потреб існуючих та потенційних клієнтів, створенні продукту з доданою вартістю, наданні якісного сервісу та представленні на торгових площадках вже готової продукції, що дозволило б економити час наших покупців.

УГМК позиціонує себе як перший в Україні супермаркет металу. Розкажіть, будь ласка, більше про Вашу компанію, адже, впевнена, для багатьох і досі супермаркет металу – це таке собі ноу-хау.

– Придбати метал в «УГМК» дуже просто. Це можна зробити, зателефонувавши, розмістивши заявку на сайті ugmk.ua чи безпосередньо завітавши до супермаркету. Насправді час не стоїть на місті, і сьогодні здивувати когось супермаркетом будь-чого складно, але треба враховувати специфіку товару, який ми продаємо.

Виходить, придбати металопрокат сьогодні настільки ж просто, як той же смартфон? Ти приходиш, обираєш, оплачуєш покупку і все?

– По суті так. Різниця, мабуть, лише у тому, що метал ще потрібно порізати та доставити, але і з цим проблем не виникає. Оплатити покупку можна як безготівковим, так і готівковим розрахунком. Що стосується доставки, то товар можемо доставити, як заводської довжини, так і порізаний за вказаними розмірами, відповідно до потреб замовника.

А якими ще конкурентними перевагами Ви володієте? Чим можете зацікавити потенційного клієнта?

– «УГМК» є офіційним представником таких вітчизняних металургійних комбінатів:
ПАТ «Алчевський металургійний комбінат»;
ПАТ «Дніпропетровський металургійний комбінат імені Дзержинського».
Це дає нам можливість бути лояльними в ціноутворенні, особливо, що стосується продукції, яка виробляється нашими заводами-виробниками. Крім того, УГМК пропонує широкий асортимент металопродукції інших провідних металургійних підприємств країни. Вся продукція підтверджена сертифікатами якості. Ми постійно тримаємо руку на пульсі ринкових цін і намагаємось зробити все для того, щоб наша продукція була доступною кожному. А якщо враховувати те, що фактично 2/3 наших клієнтів – це роздрібний покупець, то щоденне вдосконалення сервісного обслуговування на всіх рівнях є нашим першочерговим завданням. Не спроста ж кажуть : гіркота від поганої якості обслуговування залишається навіть тоді, коли солодкість низької ціни давно забута.

Наскільки нам відомо, Ви були першими, в кого виникла ідея створити Інтернет-супермаркет металу. Тепер покупець може, не виходячи з дому, придбати потрібний йому товар, просто заповнивши онлайн-форму.

– Як відомо, прогрес не стоїть на місці, тому неконкурентоспроможних гравців інтернет-торгівля вже сьогодні встигла виштовхнути з ринку. Сьогодні не великий з’їдає маленького, а швидкий - повільного. Усвідомлюючи це, керівництво «УГМК» поступово переводить продажі на електронну платформу.

Проекти високого рівня складності вимагають застосування металопрокату, якого може не бути в наявності на торговій площадці. Наскільки охоче Ви беретесь за виконання індивідуальних замовлень?

– Сьогодні ми, плідно співпрацюючи з клієнтами, намагаємось задовольнити будь-які їх потреби. Правда, всі нюанси врахувати не завжди можливо, адже, наприклад, та ж логістика має працювати на відмінно. Проте завдяки широкій мережі торгівельних площадок у нас завжди є можливість оперативно доставити покупцю необхідний сортамент продукції. Індивідуальні замовлення – це складно, але цих складностей ми не боїмося.



Як правило, продовольчі супермаркети пропонують клієнту хороші знижки і можливість користуватись перевагами накопичувальної бонусної системи. Клієнти супермаркету металу теж можуть розраховувати на акційні пропозиції чи їм пропонуються фіксовані ціни?

– З кожним роком в зв’язку зі зростанням вартості виробництва в Україні вартість металопрокату зростає, а націнка падає, бо цього вимагає ринок. Саме тому великих знижок обіцяти не можу. Однак порівняно із іншими гравцями металопрокатного ринку ми отримуємо метал від заводів-виробників, тому наша ціна є справедливою, а для роздрібного покупця навіть нижчою, аніж у наших основних конкурентів у регіоні.

Ми знаємо, що Українська гірничо-металургійна компанія щороку підтверджує відповідність стандарту системи менеджменту якості МС ISO9001:2008. Розкажіть більш детально, що мається на увазі?

– Щорічно «УГМК» проводить як внутрішній аудит відповідності стандарту системи менеджменту якості МС ISO9001:2008, так і зовнішній. Правильне функціонування такої системи – запорука порядку і безпеки якості. А це важливо.

Тобто це означає, що в щоденному обслуговуванні клієнтів всі працівники супермаркету металу дотримуються певних корпоративних стандартів?

– Сьогодні колись давно прописані 13 стандартів мережі «УГМК» є звичними реаліями нашої щоденної роботи. Серед основних стандартів мережі «УГМК» – широкий сортамент, порізка в розмір, доставка власним автотранспортом, оперативність, висока якість обслуговування, маркування вантажу, зручний графік роботи та форма оплати.

Наскільки знаю, компанія «УГМК-Чернігів» може пишатись невеликим, але тим не менше злагодженим штатом працівників. Багато із працівників стояли ще біля витоків створення супермаркету металу в Чернігові і не зраджують компанії дотепер. В чому секрет – в особливій корпоративній культурі чи в стабільній заробітній платі?

– Якщо брати у процентному співвідношенні, то 41% штату працює з 2006 року, при цьому плинність кадрів складає близько 5% на рік.

А розкажіть більше про мотивацію персоналу. Сумніваюсь, що запорукою стабільності є своєчасна виплата конкурентоспроможної заробітної плати, адже, як відомо, зарплата мотивує персонал тільки перші три місяці. Ви як керівник застосовуєте нематеріальну мотивацію персоналу?

– В умовах такого рівня інфляції це дуже складно, однак можливо. Періодично відчуваємо гостру нестачу робочих спеціальностей (таких як стропальник чи різальник).

Якщо обирати між оптовим і роздрібним покупцем, то кого обираєте Ви, виходячи із своєї регіональної специфіки?

– Знову ж, якщо брати у відсотках, то закон торгівлі каже, що 20% оптових покупців дають 80% обсягу реалізації, а 80% роздрібних клієнтів – лише 20%. Це не означає, що оптовий клієнт важливіший за роздрібного. Це означає, що рівень менеджменту підприємства має бути настільки високим, щоб задовольнити потреби як одного, так і другого споживача. Оптовим клієнтам ми готові запропонувати привабливу індивідуальну ціну, а роздрібним покупцям – оперативне і якісне обслуговування.

Чи підтримуєте Ви зворотний зв’язок з клієнтом з метою покращення рівня обслуговування?

– З метою покращення роботи мережі в цілому та регіональних відділень зокрема «УГМК» регулярно проводить анкетування покупців. Тому зворотний зв’язок зі своїм клієнтом ми намагаємось підтримувати.

А як щодо поповнення асортименту супермаркету іншими необхідними товарами? Тепер, наскільки нам відомо, у Вашому супермаркеті можна придбати, наприклад, будівельні матеріали.

– З 2008 року УГМК в м. Чернігові розширює асортимент продукції, що продиктовано потребами ринку. Сьогодні, окрім металопрокату, в супермаркеті металу можна придбати електроди, круги відрізні, сітки, рукавиці, дріт, люки каналізаційні, метизну продукцію та ковані елементи. Цей перелік можна безкінечно продовжувати, оскільки щодня асортимент товару в нашому супермаркеті зростає відповідно до потреб клієнтів.

Наскільки нам відомо, колись Ви експортували український металопрокат до сусідньої Білорусі. Чи плануєте відновити співпрацю в цьому відношенні? Можливо, в планах є участь в міжнародних проектах?

– Економіка Республіки Білорусь тісно пов’язана з економікою Росії. Враховуючи ситуацію, ринок Білорусії перенасичений більш дешевим російським металом, за який ще й не треба платити ввізне мито. Проте це не означає, що ринок Білорусії для нас закритий. Ми його постійно моніторимо і за сприятливих умов відновимо співпрацю.

А за рахунок чого плануєте підвищувати продажі?

– Ринок металоторгівлі поділений вже давно, але це не означає, що не будуть з’являтися нові ринки збуту. Запорукою успіху компанії є задоволений покупець.

Наскільки оптимістичні прогнози Ви будуєте на 2016 рік?

– Як і всі попередні роки в Україні, 2016 рік обіцяє бути важким, але труднощів ми не боїмося, бо впевнені, що зможемо їх подолати. 

Gorod.cn.ua

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Додати в:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.